Friday 20 May 2011

antara projek KakG utk bulan mei

Salam n hai semua! =0).

Kalau dulu-dulu, kita selalu menyewa tudung dan wedding veils sahaja untuk acara hari bahagia kita kan..epsecially time akad nikah. Tapi trend zaman sekarang, kita lebih prefer membeli sendiri kerana inginkan tudung dan wedding veils tersebut menjadi salah satu koleksi berharga dan penuh kenangan dalam kehidupan kita. Wedding is the sweetest moment yang wajar kita raikan =0).

Kebiasaanya, kita selalu membeli tudung dan wedding veils kat mana-mana kedai jual kain or tudung kan...
paling sukar kalau color yang kita impikan sukar benar dijumpai. kadang-kadang jumpa warna tudung yang dicita tetapi veils pulak tak serasi warna nya (T__T).

Usah risau, Kak G menyediakan perkhidmatan untuk mereka, membuat serta menjahit tudung dan wedding veils seperti mana anda inginkan...=0). Jika anda berminat, sila hubungi kak G untuk tempahan. Kak G sedia untuk merealisasikan impian anda untuk kelihatan cantik dan anggun di hari bahagia dengan citarasa anda sendiri. Kat bawah ni, ada beberapa sample tudung, wedding veils dan juga baju untuk tatapan semua. Ini cuma sebahagian kecil dari koleksi jahitan yang kak G sempat tangkap gambar2 nya. Lain entri kak G akan siarkan sample seterusnya.

veil dan tudung inner 100% complete
enlarge je gambar ni, baru nmpk beadingnya.
pandangan belakang dan sisi. veil nikah dan sanding 
 
  
Ini baru selesai proses menampal bunga yg kakG potong dari kain lace baju pengantin.. Dari tudung hingga ke veil semua nya kak G hasilkan sendiri termasuk segala sulaman manik-manik dan corak bunga tampal dari potongan bunga baju sanding/nikah. Veil blh guna kain net atau chiffon crepe atau chiffon organza... 
Tudung inner double awning, veil saiz M, bunga tampal dan beading + design
RM250
_________________________________________________
kat bawah ni pakain dari bahan berasaskan LACE

MATERIAL - LACE + SATIN
RM300 upah jahit + bunga tampal +beadings


blaus moden pendek + kain kembang payung
material: lace + chiffon crepe + lining satin
Tudung kain lycra jersey + double awning kain lace
RM265

material: Japanese lycra cotton
maxi modern
RM165- 180
lihat label sample2 kain sekiranya berminat
memerlukan 2.5m kain takde kaki bunga

No comments: